22 April 2011

.::.~mOga bErLaLu pErgi~.::.



Assalamualaikum...



Bismillahirrahmanirrahim...






Dengan nama ALLAH yang tiada Tuhan melainkan Dia yang pemurah lagi penyayang.



Ya ALLAH,hapuskanlah daripada aku akan kesusahan dan kedukaan..






Ampunilah dosa-dosa yang telah aku dahulukan dan yang aku kemudiankan dan yang aku rahsiakan dan yang aku lahirkan dan dosa keterlaluanku.



Dan juga apa yang telah Engkau lebih mengetahuinya daripadaku,Engkaulah yang dahulu dan Engkau juga yang kemudian,Tiada Tuhan melainkan Engkau.






Ya ALLAH,aku berlindung denganMu dari azab Neraka Jahanam dan dari azab kubur dan dari fitnah hidup dan fitnah mati dan dari fitnah Masih Dajjal.






Ya ALLAH,sesungguhnya aku telah melakukan kezaliman ke atas diriku sebagai kezaliman yang banyak. dan tidak ada orang yang dapat mengampunkan dosa-dosa melainkan Engkau,maka ampunilah bagiku sebagai keampunan dari sisiMu dan kasihanilah akan daku,sesungguhnya Engkau pengampun lagi penyayang.






No comments:

Post a Comment