23 April 2011

.::.~hadirku keranaNYA~.::.

" Hai manusia,sesungguhnya janji ALLAH adalah benar,maka sekali-kali janganlah kehidupan dunia memperdayakan kamu dan sekali-kali janganlah orang yang pandai menipu,memperdayakan kamu tentang ALLAH."

(surah Faathir : 5)


" maka bersabarlah kamu,kerana sesungguhnya janji ALLAH itu benar,dan mohonlah ampunan untuk dosamu dan bertasbihlah serta memuji Tuhanmu pada waktu pagi dan petang."

(surah al-Mu'min : 55 )


MANUSIA KAYA DENGAN

KELEMAHAN,SEBAGAIMANA

KAYA JUGA DENGAN

KEINGINAN DAN KEMAHUAN.


mohon maaf kepada semua yang terlibat atas segala kekhilafan diri. terlalu banyak penyampaian yang begitu mengelirukan dan mengundang fitnah. ana tahu kalian mahukan yang terbaik buat diri ini,tapi tolong lah untuk memahami. apa pun ana mengharapkan doa daripada sahabat untuk segala kebaikan. insyaALLAH,suatu saat nanti pengkhabaran yang gembira akan ana sampaikan jika ia berlaku atas izin ALLAH..



nota hati:

diamku bukan membisu,bukan jua membenarkan dengan setiap apa yang berlaku. cuma diamku untuk menjaga hati dan perasaan mereka yang terlibat. usah dibenarkan apa yang silap kerana ia boleh menyiksa batinku.. hati menangis,meraung tapi hati tetap tidak keseorangan kerana DIA sentiasa ada.DIA Maha Mengetahui segalanya.


~wallahu'alam~

No comments:

Post a Comment