26 August 2011

.::.~jawapaN dariNYA~.::.




Bismillahirrahmanirrahim..



fikiran aku melayang entah ke mana..betul ker jawapan yang aku buat ni. adakah aku terlalu ego dengan keadaan. yer,istikharah itu jawapannya. gerak hati aku sangat kuat tentang itu.
Adakah ALLAH dah membuka ruang dan peluang untuk itu. harapanku hanya satu,jika benar apa yang gerak hatiku bersuara moga ALLAH permudahkan..


aku dah cuba untuk menerima. aku dah cuba untuk memberi ruang.. teringat kata-kata mama,kalau ALLAH dah tetapkan itu milik kita,pergi sejauh mana pun ia akan menjadi milik kita juga..redah lautan sekali pun,ujian sekali pun akan tetap menjadi milik kita juga. lega..


aku harus lupakan apa yang pernah berlaku dan aku akan cuba untuk membaikinya.


sekali aku rebah,bukan bermakna aku akan terus rebah. kerana aku ada ALLAH yang Maha Pelindung.. pengalaman mengajar aku untuk lebih matang dalam menempuh hidup..segala-galanya aku serahkan pada NYA...insyaALLAH.


moga-moga aku tidak lagi melukai mana-mana hati yang pernah berkaitan dengan ku..menyukai tak bermakna mencintai. dan dalam mencintai,tak semestinya memiliki.


rahsia yang tersimpan hanya ALLAH yang tahu..kerana hati ini milik ALLAH,rahsia itu juga milik ALLAH..Ya Rabb,berikanlah aku ketabahan dalam setiap ujian dariMU..rahsia itu hanya Engkau yang tahu.







No comments:

Post a Comment