20 March 2011

.::.~tanpa tajuk~.::.


Assalamualaikum...
apa khabar iman??semoga kita sentiasa dalam rahmat dan pengawasan ALLAH....

insyaALLAH blog ini akan dibiarkan berdebu untuk beberapa waktu dan ketika..sehingga bila ana sendiri pun tak tahu..insyaALLAH,akan tiba masanya nanti ana akan menulis kembali.. pesanan ana pada sahabat semua,teruskan menyebarkan dakwah islam walau dimana kalian berada..islam datang dalam keadaan dagang,dan akan pulang dalam keadaan dagang..teruskan mencari ilmu dan teruskan menyebar ilmu..salam sekencang dakwah untuk semua :)

nota 1: kalau diberi pilihan dan kalau boleh diberi pilihan ana mahu jawab yang ana tak nak jadi orang dewasa..mahu jadi macam kanak-kanak diatas :) mustahil untuk semua itu berlaku kan..

nota 2:ada sahabat yang silap faham rupanya,maaf untuk itu..ana masih lagi bergelar seorang pelajar dan sekarang sedang berpraktikal di usm,kampus kesihatan kubang kerian..

Apakah manusia itu mengira bahawa mereka dibiarkan saja mengatakan; "Kami telah beriman," sedangkan mereka tidak diuji? Dan sesungguhnya kami telah menguji orang-orang yg sebelum mereka, maka sesungguhnya Allah mengetahui orang-orang yg benar dan sesungguhnya Dia mengetahui orang-orang yg dusta."

(Surah Al-Ankabut 29: Ayat 2-3)


No comments:

Post a Comment