05 October 2010

.::.~dia saHaBatKu~.::.

(insan yang bergelar sahabat)

entah mengapa malam nie susah sangat nak lelapkan mata..Allahuakbar...kenapa dengan diri ini??baru jer lepas berborak panjang dengan seorang sahabat yang amat2 ana sayang..kamoo,terima kasih sebab menjadi pendengar yang setia..setia nya diri kamoo mendengar masalah hati ana..rasa beban semakin berkurang,beban ker??? tidakkkkk...

ini hanya lah dugaan daripada ALLAH..ana sedar,ALLAH tak akan membebankan seorang hambaNya melainkan hambaNya itu mampu menanggung...jadi point nya,kita hendaklah yakin dengan pertolongan ALLAH..dan teruskan berdoa dan meminta..



YA Allah,tenangkanlah hati ku ini,jangan biarkan aku hanyut dibuai nafsu dunia...peliharalah diriku dalam jagaan dan rahmat kasihMu..permudahkanlah setiap urusan yang rumit bagiku,agar aku mampu melaksanakannya,jangan Kau biarkan aku sendirian di dunia ini,kerana aku tak mampu mengharunginya walaupun hanya sekelip mata atau lebih singkat daripada itu,,hanya kepadaMu tempat aku mengadu,kerana Kau Maha Mendengar lagi Mengetahui..

ameen...

gambar kat atas 2 diambil tyme hang out dengan sahabat kat RFC..tyme hujung minggu tyme untuk kami bersama kerana sebelum tu masing-masing sibuk dengan FYP..sahabatku,moga dirimu sentiasa cekal dan tabah dalam mengharungi hidup ini..jadilah dirimu sebagai mawar berduri..




No comments:

Post a Comment